Серед співу солов'їв на високому березі річки Рось наші студенти-історики розкопали вже не одне поховання балтів. І "ні жар ні холод" їх не зупиняє. Завдяки Інститутут археології НАНУ та керівнику розкопок Дмитру Дяченку створені всі умови на базі практики - триразове харчування, душ, санітарні умови. А базу охороняє "злий пес".
Продовжується археологічний науково-практичний семінар у Національному заповіднику "Києво-Печерська лавра" на археологічній практиці студентів-істориків. Цієї п'ятниці було заняття з антропологом.
Автор: Бонь Олександр Іванович
3 червня 2021 р. відбувся семінар з академічної доброчесності для аспірантів ІФФ на тему: «Захист дисертації на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 03 Гуманітарні науки за спеціальністю 032 «Історія та археологія»: академічна доброчесність на шляху до захисту дисертації». Модерував зустріч професор Віталій Андрєєв. Основним доповідачем виступила Юлія Голубнича-Шленчак. До дискусії долучилися проф. Ігор Срібняк, проф. Роман Додонов, проф. Галина Саган, аспіранти ІФФ.
Ось початок розкопу в Митрополичому саду Києво-Печерській Лаври. Має бути давньоруський горн! Також почали дослідження давньоруської плінфи.
Автор: Бонь Олександр Іванович
Нарешті почалось - 31 травня розпочалась археологічна практика у студентів-істориків 1 курсу Історико-філософського факультету. Цьогоріч місця розкопів будуть у Науково-дослідній лабораторії нашого університету, Національному заповіднику "Києво-Печерська Лавра" (період Русі), с. Пугачівка (балтський могильник), с. Гатне (період Русі). У добру путь і важливих знахідок!
Автор: Бонь Олександр Іванович
26 травня 2021 року на Історико-філологічному факультеті відбулася ювілейна X Всеукраїнська наукова конференція «Київ і кияни у соціокультурному просторі України: освітні традиції в історії міста», в якій взяли участь науково-педагогічні працівники й студенти Київського університету імені Бориса Грінченка, а також провідні спеціалісти вишів, наукових і музейних установ України й Державного університету у місті Білосток, Республіка Польща. Робота тривала на пленарному засіданні «Місто як освітній осередок: персональний та інституційний аспекти» та у межах дискусійної платформи «Освітні практики в історії Києва: український контекст». У доповідях конференції було розглянуто низку епізодів з історії освіти у Києві та, ширше, освітнього простору Центрально-Східної Європи у хронологічних межах від початку XVIII до 2‑ї половини XX ст., актуалізовано недостатньо досліджені питання з цієї проблематики, проаналізовано тему формування і розвою освітніх традицій у міському просторі як через біографії окремих особистостей, так і через історію інституцій та співтовариств.