Обговорення ОНП
- Зміни до ОНП Історія та археологія
- Зауваження та пропозиції щодо змін до ОНП «Історія та археологія» надсилати гаранту програми Андрєєву Віталію Миколайовичу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Протоколи:
Протокол №1 від 16.09.2020 р. (спільне)
Протокол №9 від 14.03.2020 р. (спільне)
Протокол №8 від 14.02.2018 р. (спільне)
Протокол №3 від 04.10.2017 р. (спільне)
Випускники ОНП
Голубнича-Шленчак Юлія Вікторівна
Доктор філософії (PhD)
Директор Музею Бориса Грінченка (з грудня 2022 р.), перед цим – завідувач кафедри інформаційної, бібліотечної, архівної справиа та соціально-політичних і гуманітарних дисциплін у ПВНЗ "Європейський університет"
Тема дисертації «Видавнича діяльність інтернованої Армії УНР у таборах Польщі (1921-1924 рр.)» (2021 р. ДР № 001775, галузь знань 03 Гуманітарні науки, спеціальність 032 Історія та археологія). Термін навчання в аспірантурі: 01.09.2016 р. – 31.08. 2020 р.
1. Що для Вас означає бути випускником аспірантури Київського університету імені Бориса Грінченка?
Перш за все це велика відповідальність гідно нести це звання, адже за усіма моїми досягненнями стоять мій науковий керівник професор Срібняк І.В. та наш колектив кафедри всесвітньої історії, яким я безмежно вдячна за створення гармонійних умов для плідної співпраці та розкриття мого наукового потенціалу. З їхніх знань, порад, обміну досвідом, наших дискусій та наукових суперечок я змогла за 4 роки навчання в аспірантурі сформуватися як молодий науковець. Навчання в аспірантурі це командна робота, в якій тобі завжди допоможуть і порадять, але вибір і свій науковий шлях обираєш ти сам. Це можливість отримати той міцний методологічний, науковий фундамент, на якому в майбутньому ти будеш вибудовувати вже свою наукову концепцію.
2. Як здобуті в аспірантурі компетентності вплинули на Ваш професійний розвиток?
Це дало можливість почати свою реалізацію вже як самостійного молодого науковця. Адже я отримала усі потрібні навички та вміння роботи з різними видами джерел, оформленням, написанням наукових публікацій, вмінням правильно структурувати і підбирати доцільні методи для найкращого опрацювання та розкриття інформації.
Також важливо не забувати про практику ведення дискусій, виступів на конференціях та круглих столах, практику проведення лекцій та семінарів для студентів. Тому весь цей досвід я змогла реалізувати одразу після завершення навчання в аспірантурі як викладач у вищому навчальному закладі. Я отримала реальні, а не ефемерні знання, які вже одразу почала використовувати на практиці.
Аспірантура Університету
https://kubg.edu.ua/informatsiya/aspirantam-i-doktorantam/normatyvna-baza.html