У вересні 2020 року вийшла друком одноосібна монографія за авторства доктора історичних наук, професора, завідуючої кафедри історії України Київського університету імені Бориса Грінченка Оксани Салати «Information confrontation of nazi Germany and the USSR in the occupied territories of Ukraine (1941–1944)». Монографія, присвячена розкриттю інформаційного протистояння нацистської Німеччини та СРСР на окупованих територіях України в роки Другої світової війни. Представлено інформаційну конфронтацію двох держав у вітчизняній та зарубіжній історіографії; розкрито основні принципи інформаційної політики нацистської Німеччини і Радянського Союзу; концепцію військово-політичної стратегії нацистської Німеччини щодо Східних окупованих територій. Автор показала найсучасніші, для того часу, механізми, засоби та методи поширення інформації серед населення, які були застосовані. Інформаційна політика держав у роки Другої світової війни стала важливим елементом міжнародної політики, саме тому її вивчення є актуальним і вкрай необхідним сьогодні.
8 жовтня 2020 р. на факультеті відбувся круглий стіл на тему: «Академічна культура дослідника-гуманітарія: стандарти та дискусійні питання». До участі у заході були залучені аспіранти та викладачі факультету. Зокрема, аспірант Максим Резник виступив з темою «Основні принципи та базові навички академічного письма», Марія Мотуз – «Плагіат як феномен в історії науки», Вікторія Ковальчук – «Система запобігання плагіату: сучасний стан та перспективи розвитку в Україні», Тетяна Безпрозвана – «Санкції за порушення академічної доброчесності: нормативна база, реалії перспективи вирішення проблеми». До дискусії долучилися викладачі та аспіранти факультету: Віталій Андрєєв, Роман Додонов, Галина Саган, Руслан Куцик, Богдан Безпалько. Зі своїм досвідом роботи на ниві відстоювання академічної доброчесності поділилася молодша наукова співробітниця Університетської бібліотеки Галина Тимофєєва. Модератором круглого сталу був професор Віталій Андрєєв. Дискусія видалася надто жвавою і цікавою, що черговий раз засвідчило її важливість і корисність у процесі формування академічної культури молодого дослідника.