Конкурс творчих студентських робіт «Досвід людства через призму віків»

Однією з гострих проблем сучасності є проблема долучення нових поколінь до кращих здобутків і цінностей духовної та матеріальної культури людства. Зрозуміло, що майбутнє будь-якої держави закладається в проекції нового покоління, але й воно, передусім, формується, спираючись на духовну сферу життя й визнаючи найважливішу роль досвіду попередніх поколінь в процесі розуміння людиною сенсу свого існування.

Усвідомлюючи важливість збереження та трансляції безцінного досвіду, що залишили наші попередники, 10 грудня 2014 року Інститут суспільства провів щорічний конкурс-захист творчих студентських робіт «Досвід людства через призму віків», який подарував нашим вихованцям унікальну можливість виявити свої творчі здібності та відчути себе справжніми дослідниками. Про актуальність та популярність конкурсу свідчить, передусім, те, що він проводиться вже вчетверте, а кількість його учасників повністю співпадає з якістю їх творчих доробків.

Запроваджене у минулому році двоетапне проведення конкурсу, коли право виходу до фінального кола отримують гідні серед кращих, і цього разу сприяло якісному результату. Дійсно, тематика робіт, відібраних для публічного захисту, вражала своєю цікавістю, різноманітністю та таємничістю, що повністю відповідало головній ідеї конкурсу. А думка щодо переможців вельмишановного журі повністю співпала з думкою присутніх студентів та викладачів.

Щиро вітаємо переможців конкурсу та бажаємо їм майбутніх творчих здобутків в науковій царині!

Переможці конкурсу:

І місцеШамаріна Анастасія, студентка V курсу спеціальності «Історія» (тема доповіді: «Кайдзен як доктрина розвитку Японії)

ІІ місцеСоловйова Алєся, студентка ІІІ курсу спеціальності «Історія» (тема доповіді: «Суд присяжних: від досвіду становлення на землях України до сучасності»)

ІІІ місце Лях Ольга, студентка ІV курсу спеціальності «Історія» (тема доповіді: «Генна інженерія: крок уперед до вирішення продовольчої проблеми чи загроза екології планети?»

 

Факультет у соціальних мережах