ОСВІТНЯ СТРАТЕГІЯ КАФЕДРИ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ
Стратегічні цілі:
Формування кваліфікованого фахівця з всесвітньої історії, професійні знання якого поєднуються з високими моральними якостями, громадянською активністю і патріотизмом.
Засадничі принципи роботи кафедри всесвітньої історії:
- професіоналізм і висока якість навчально-виховного процесу;
- побудова навчального процесу і наукової діяльності на дослідженнях;
- оптимальний розподіл повноважень;
- передбачуваність та прогнозованість результатів;
- відкритість;
- свобода творчості;
- активна внутрішня комунікація та обмін досвідом;
- творче застосування освітнього досвіду європейських університетів;
- студентоцентризм;
- дотримання норм корпоративної культури.
Модель навчально-виховного процесу:
В основі новітньої моделі – поєднання групової та індивідуальної форм фахової підготовки.
Групова форма навчання покликана забезпечити базову підготовку студентів з всесвітньої історії та їх спеціалізацію за напрямами.
Студентам бакалаврату пропонується тематична спеціалізація з:
- історії країн Південної Європи;
- історії країн Центрально-Східної Європи;
- історії країн Далекого Сходу
з засвоєнням другої іноземної мови (іспанської, польської, китайської).
Студентам магістратури пропонується тематична спеціалізація з історичного регіонознавства.
Таким чином, студенти проходять країнознавчий та регіонознавчий етапи тематичної спеціалізації з узагальненням знань на рівні філософії історії.
Індивідуальна форма фахової підготовки передбачає закріплення студента за науковим керівником ( професором/доцентом) з подальшим створенням та реалізацією персональної програми розвитку майбутнього фахівця. Ця програма має охоплювати цілий комплекс гуманітарних дисциплін, включаючи літературу, мистецтво, філософію, а також практичну дослідницьку роботу. Індивідуальна форма фахової підготовки розбудовується на діалоговій основі (професор – студент) за європейськими університетськими зразками.